Jos malo o Flajeru

Flajer je dizajniran tako da se deli ljudima,bilo ručno,poštom,ubacuje u  novine,u sandučiće (što nas sve jako nervira), u nekim lokalima čak ostavljaju mesta za flajere da njihovi klijenti ukoliko su zainteresovani mogu da ponesu flajer čiji ih proizvod ili usluga interesuje.

Uglavnom ostavljaju se svuda gde postoji mogućnost da ih neko vidi,naročito širi auditorijum.
Bitno je da flajer na prvi pogled izgleda kvalitetno,da kad ga potencijaln klijent uzme u ruku oseti da se neradi o nekom jeftinom proizvodu,ali ne treba preterivati sa težinom papira.Kao i svuda potrebno je naći balans.

Mi vam nudimo kvalitetnu ofset-link štampu u punom koloru sa obe strane na papiru od 115g.Tako da dobijate optimalan flajer koji nije ni pretežak ni prelak (jeftinog izgleda) a u punom koloru što na krajnjeg čitaoca ostavlja pozitivan utisak.

Štampamo mnogo flajera i verujte nam da znamo šta je potrebno krajnjem korisniku za prvi pozitivan utisak o flajeru a samim tim o vašem proizvodu ili usluzi.Flajere štampamo u dimenzijama A6(149×95) najčešće,ali i A5,A4.Flajer A4 savija se na jedan ili dva savijanja.

Šta staviti na A6 flajer …

Nekoliko puta smo već rekli da je nepotrebno na flajer trpati mnogo teksta, jer čitalac kad vidi koliko treba da čita osim ako nije jako zainteresovan za vaš proizvod, neće ni pokušati da čita,već će flajer odmah baciti u prvu kantu.

Da li to želite?

Naravno da ne … budite pametni  i ukoliko se ne razumete u dizajn prepustite to nama.

Budite pametni u odabiru dizajna, jer ne treba baš sve ni da se kaže na jednom komadu papira već da se malo zagolica i mašta čitalaca. Flajer mora da sadrži osnovne informacije kao sto su: ime firme, naziv proizvoda, podatke o firmi,i kratno objašnjenje proizvoda ne preterano dugačko u jednoj do dve rečenice,ali o tome smo pisali

Pošto su naši flajeri obostrani imamo dve strane i mogućnost organizovanja sadržaja je mnogo veća, sa prednje strane flajera treba staviti akcenat na ime vašeg proizvoda, usluge ili događaja,ime firme.Dok sa zadnje strane treba navesti sve dodatne informacije,kontakte i ostale potrebne detalje za vas proizvod ili uslugu.

Ima jako puno loše dizajniranih flajera i kad se izdove iz mase izgleda kao da se takmiče ko će da ima više teksta,a to je pogrešno.Flajer mora da bude moderan,jednostavan i da privuče ciljnu grupu.

Zaista vredi dobar dizajn, flajer  kad se uzme mora da odaje utisak visoke profesionalnosti vaše firme, a tako ćete privući mnogo više ljudi nego što i sami očekujete.
Nadjute nekoga ko se u to razume i sam razgovor sa njim vam može pomoći u odluci ,a ukoliko nemate nikoga ko bi vam pomogao.Tu smo mi –link kontakta.Za samo 1000 dinara radimo celokupnu pripremu,bez obzira da li štampate kod nas ili ne.A ukoliko štampate kod nas i poželite da štampate ponovo priprema se ne naplaćuje.
Uštedite vreme i novac.

Постави коментар