Kako znati da će dizajn flajera ostaviti dobar utisak?

Kako znati da je vaš Flajer dizajniran uradjen kako treba.Subjektivan osećaj je jedno ali skroz druga stvar je kako će se to odraziti na vašu ciljnu grupu,ukoliko niste dugo u poslu i ne poznajete svoju ciljnu grupu dovoljno dobro nikada nemožete sa sigurnošću znati da li je vaš dizajn flajera pun pogodak ili samo jedan u masi koji nema ništa novo da ponudi.Sareni flajeri sa mnogo grafičkih elemenata,dobro izgledaju ali da li je to jedino relevantno u dizajnu (da izgleda) ili je bitnije na koji način šalje poruku potencijalnim klijentima.

Ukoliko se ne nadate ciljnoj grupi na način: moja ciljna grupa su svi,svima treba to što ja imam i slične fraze ne da nemožete znati i prepoznati pravi dizajn ,već je teško da uopšte uspete u poslu kojim se bavite.

Svi imaju ciljnu grupu i znaju šta im treba i šta žele,svi uspešni ljudi u poslu daju ljudima ono što im treba u trenutku kad im treba.Znači treba biti prisutan konstantno što se sa flajerima može jako dobro uraditi,flajer će vremenom izgraditi vaš brend(naravno sa ostalim reklamnim materijalima).Pošto je u stalnoj komunikaciji sa potencijalnim klijentima flajer u njihovim očima kreira vaš prepoznatljivi identitet.Pravi dizajn flajera je onaj koji izazove zeljeni efekat, a to se teško može opisati sa nekim smernicama,to je opšti utisak o samom flajeru koji ostaje u onome koji je flajer video, pročitao,a sam je deo ciljne grupe koju želimo da osvojimo.

Da li je flajer izazvao nekog na razmišljanje ili na znatiželju o čemu se tu radi,koja je firma i cime se bavi.Jako je bitno da flajer izazove nekog na razmišljanje čak i ako nije trenutno zaiteresovan  za proizvod ili uslugu.Da bi kad mu bude potrebno imao vas na pameti.

Zato ne ocenjujte flajer svojim očima nego očima nekoga ko je vaša ciljna grupa,jer  flajer je promotivni materijal,nije umetnička slika i nemora da se svidja svima.

Постави коментар